Expediție și retur

Transportul se face prin serviciul de curierat rapid și contravaloarea o vom plăti noi doar la livrare, nu și la retur. Modalitatea de plată a produsului achiziționat se face prin intermediul cardului bancar sau prin virament bancar. Procesatorul pentru plata prin card este PlatiOnline.ro.

După efectuarea comenzii clientul va fi contactat pe e-mail sau telefonic, la numărul de telefon introdus la datele personale din contul său sau din pagina de comandă pentru a i se confirma comanda, ca apoi livrarea să se facă la adresa de livrare completată de el în formularul de comandă sau la adresa de livrare comunicată telefonic (în cazul în care diferă de cea din formularul de comandă).

Comanda va fi livrată doar după contactarea telefonică sau confirmarea comenzii pe e-mail (după caz). În cazul în care numărul de telefon introdus de client în pagina user-ului cu care s-a înregistrat pe site sau pe care l-a completat în pagina de comandă nu este corect, clientul va fi contactat prin e-mail. În cazul în care contactăm clientul și nu răspunde la telefon sau e-mail în termen de 3 zile ne rezervăm dreptul de a anula comanda.

Termenul de livrare este între 2 și 3 zile lucrătoare, termen stabilit de la data preluării comenzii. Termenul de livrare este orientativ, el putând fi modificat din motive independente de voința noastră.

Pentru orice informație legată de livrarea produselor vă stăm la dispoziție la numărul de telefon +40 749 074 635 sau la adresa de e-mail contact@birouergonomic.ro .